festivalstil

Då var det dags att berätta vad jag haft för samarbete på G. Jag är en av juryn i libresse festivaltävling "festivalstil" Jag ska välja ut 1 vinnare av 3 finalister i slutet av veckan som vinner 1000kr att shoppa för på nelly.com, inte dåligt va? Så nu tycker jag att ni allihopa ska vara med, läs reglerna här nedan och hur ni tävlar:
1. Du måste ha ett instagram-konto, ladda ner appen gratis till iPhone eller Android 
2. Ladda upp din festival-look och tagga bilden med #betwisted
3. Be dina vänner att rösta på dig genom att klicka på ♥ på libresse.se/festival 
Väldigt enkelt och roligt, så ta en fin och inspirerande bild med en snygg look och se till att få mig att fasta för just din bild så kanske det är du som blir en av finalisterna i slutet av veckan.
Jag kommer även att göra lite inlägg i veckan där jag tipsar och inspirerar er om vad jag tycker är snyggt på en festival. Så nappa gärna åt er av mina tips och ta hjälp utav dem när ni ska ta er tävlingsbild. 

Postat av: Anonym

egna stil?

2012-07-20 @ 12:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback