i havet

Några bilder från sista dagen när vi var nere vid havet, låg vid poolen nästan hela veckan då det var väldigt lugnt där. Lättare att få solstolar än på stranden. På bilderna kan ni även skymta min soltatuering som jag fått många frågor om, den sitter på vänster sida precis över bikinitrosan. Jag är väldigt nöjd, tänkte skriva i ett eget inlägg om hur man gör den eftersom att jag fick så mycket frågor om detta på instagram under tiden då jag var på Kreta. 

Postat av: Anonym

haha det är väl bara att sätta ett klistermärke där? ^^'

Svar: fast det åker nog bort väldigt lätt!
Filippa Lindau

2012-08-17 @ 12:40:53
Postat av: Nilu

Heej! Googlade på soltatuering, så kom dina bilder upp! Undrar om du skulle kunna göra ett inlägg omhur du gjorde och sånt! Skulle va jättebra! Undrar också om det blir någon fläck sen efter soltatueringen, min mamma tycker inte jag skulle göra det pga. att man kan få fläckar. Kram

Svar: http://filippall.blogg.se/2012/july/soltatuering.html här har du! nej det blir som vanligt när den går bort, brännan försvinner ju / man solar bort det. Det är ju som att du får en bikinirand :D kram
Filippa Lindau

2013-07-13 @ 14:47:12
URL: http://tildanilu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback