gothia cup

Var igår nere i Göteborg med Daniel, Amanda och Elin för att kolla på vår vän David som spelade nu under Gothia Cup. Vädret var så skumt igår, regn ena stunden sedan strålande sol och lite moln. Nästa år MÅSTE jag se invignigen, Andreas Wijk sjöng ju iår igen (dösnygg ju) såg japaner som sprang runt inne i Göteborg med en japan flagga som jag och Daniel stannade vid och tog "turistfoto" haha. Vi båda har dock mammor från korea. 

Postat av: Ida

Haha, va kul, Andreas Wijk är min halvkusin:) Kram, älskar din blogg såå mycket!<3

Svar: Va? åh gud vad häftigt haha! om du träffar honom ofta, hälsa från lilla boråsbloggaren haha! ;) Tack vad söt du är!
Filippa Lindau

2012-07-18 @ 19:50:10
URL: http://www.idawendle.blogg.se
Postat av: Anonym

är daniel han som är med på bilden till höger? han var skitsnygg ju! hur lärde du känna honom??

Svar: haha det stämmer! Får en känsla av att det är Daniel själv som skriver eller hans vänner? jag minns inte, vi träffades nog när vi var ute! Härlig grabb den där appelgren asså ;)
Filippa Lindau

2012-07-29 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback