festivaltips två

Frisyrtips/festivaltips nummer 2 kommer här. Ni kan fortfarande vara med och tävla, gå in på libresse här. Mitt tips är då att ta med dig en snygg keps eller en snygg hatt som du kan slänga på om håret ser lite fett ut eller om solen är framme och du vill skydda huvudet från att bli allt för varmt. Kepsen på bilden är köpt inne på h&m och kostar 80:-
 

Postat av: linnea jansson

Du har ju rätt många läsare eller hur?
kan inte du ta några eller något fint plagg ur din garderob och lotta/göra en tävling så man kan vinna det? Skulle vara jätte roligt för du har så bra klädsmak.

Svar: Hej, jag vill tyvärr inte ge bort mina kläder.. jag säljer de som jag inte använder. Men kan fixa en tävling då man vinner något annat :) Och stort tack! :)
Filippa Lindau

2012-07-06 @ 20:32:13
URL: http://linneajanssonn.devote.se
Postat av: Hildis

Snygg käpa flippa vart har du köpt den? Länka ?<3

Svar: Tack! På h&m :)
Filippa Lindau

2012-07-07 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback