nytt linne

Igår kväll startade sommarean inne på fait. Någon av er kanske också var där? Hittade två fina saker, bland annat detta linne, gillar mönstret och de flätade banden. Det är lite kortare baktill. Ska visa bild på den andra saken jag fick med mig hem. Nöjd och lönen är snart slut. Tur att jag får mer nästa månad, hehe. Unnade mig en tröja inne på jolina också som jag tänkte visa bild på.

Postat av: Angelique

hejsan!Jag ska snart fara till stockholm och jag undrar om man kan gå till Urban Outfitters från Drottninggatan? elr är det så långt att man måste ta T-banan närmare? skulle så jätte gärna villa gå dit men när jag inte exakt vet var de ligger.(såg i något äldre inlägg att du skrev om Urban Outfitters så jag tänkte att du kanske visste var exakt de ligger) Jätte tacksam för svar. :)

Svar: Hej, jag har ingen koll på gatorna i stockholm men jag minns att jag gick från sergels torg till urban outfitters, tog kanske 15 min.. men lättast är att fråga någon på gatan eller i butikerna :)
Filippa Lindau

2012-07-31 @ 17:49:42
Postat av: Karolina

Kan man få se bild med linnet på? :D

2012-08-06 @ 23:53:36
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback