presentkort

Fick igår när jag fyllde år två presentkort på Jolina av släkten. Fick även pengar, ska försöka spara så att jag i höst har råd med ett snyggt Marc Jacobs datorfodral och sedan ska jag även prova på fransförlängning efter sommaren, spännande! 

Postat av: Anonym

hur mycket fick du? :)

Svar: det var presentkort och pengar för 1000kr :)
Filippa Lindau

2012-07-17 @ 18:09:31
Postat av: Anonym

Förresten, kan inte du göra ett "hoppsatt collage, inlägg" om alla dina födelsedagspresenter sedan? Vad du fick och bilder på allt!

Svar: det var bara presentkort, pengar, ray ban, mitt skärp och shortsen som jag visat :)
Filippa Lindau

2012-07-17 @ 18:10:46
Postat av: Julia

Hej!! Vad har du för "storlek" på ditt skärp från Liebeskind Berling? 85 cm? 80 cm? :) kram

Svar: Hej, jag har 80cm :) Kram
Filippa Lindau

2012-07-17 @ 20:49:28
Postat av: Karolina

haha är också sugen på att testa fransförlängning:o du kan ju skriva om du blev nöjd osv sen när du har gjort det?! :D

Svar: Ja absolut, blir i början av augusti då hon är tillbaka! Skriver här på bloggen :D Kram
Filippa Lindau

2012-07-17 @ 23:32:05
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback