sommarens längtan

bild från Amsterdam
Just nu längtar jag som bara den efter min födelsedag som är om 13 dagar. Om 18 dagar sitter jag på ett flygplan mot Kreta med la famila och mina bästa vänner Elin och Amanda. Om 6 veckor så börjar jag gymnasiet, så spännande. Jag har kommit in på ekonomilinjen och nu väntar jag på att få reda på mig klass, mår illa så fort jag tänker på det. Klassen är nog det viktigaste under alla åren på gymnasiet. Och juste en till liten grej jag skulle berätta, min låsknapp på iPhonen slutade fungera igår så åkte ner till stan direkt och lämnade in den så har inte tillgång till instagram lika ofta men jag kan kolla på allas instagram ändå via datorn då det finns instagram på datorn nu, man loggar in med sina IG uppgifter. Riktigt smidigt och smart.

Postat av: Anonym

hur får man reda på klassen?

Svar: det kommer upp på pv7/dexter tror jag, annars får man nog brev hem :)
Filippa Lindau

2012-07-03 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback