sunset

Fin solnedgång vid stranden, trippade ner med min vän Elin för att ta massa bilder. Andra bilden, standard för en cheerleader när man är på semester haha. En scale, scorp eller något annat vid en fin plats. Jag som stretchat för livet för min scorp, det gick inte riktigt att dra den ändå. Blev inga fina flickisbilder men fick fina porträtt som Elin tog på mig, visar dem i veckan. UPDATE: fick frågan om varför inte Amanda följde med, hon och min bror var så trötta att de ville stanna på hotellet. Tråkmånsar haha!

Postat av: Anonym

Såg på instagram att du gjort en soltatuering! Hur gör man en sådan? Kan du visa hur det blev?

PS. Superbra blogg verkligen!

Svar: Ska göra ett inlägg om detta! :) Tack så hemskt mycket!
Filippa Lindau

2012-07-29 @ 15:26:18
Postat av: Anonym

Varför hängde inte Amanda med ner till stranden? Var hon sjuk?

Svar: Juste skulle skriva det, Amanda och min bror var så trötta så de stannade på hotellet:)
Filippa Lindau

2012-07-29 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback