svart och guld

JACKA - RAGLADY . CLUTCH - LINDEX . SKÄRP - LIEBESKIND . T-SHIRT - GINA . JEANS - DR.DENIM
Spontantripp till Göteborg igår för att inhandla denna galet snygga mockajacka med gulddetaljer. Som jag sa till mina föräldrar: jag köpte mig ett förhållande med min nya kärlek, haha. Har velat ha en svart mockajacka med guld sen länge tillbaka. Den finns inne på raglady i göteborg för 1300kr. 

Postat av: Elena

ey jag tycker att du ska klippa upp ditt hår lite! klippa snelugg eller ha snebena också kanske:) Men defenitivt klippa upp det! Skulle vara så jäkla snyggt, trust me!!!!!!!!!

2012-07-13 @ 15:47:40
Postat av: Nina

så jag behöver inte kolla? :)

Svar: Nej min kompis gjorde det, tack ändå!
Filippa Lindau

2012-07-13 @ 20:54:26
Postat av: Linn

du har alltid så himla fina kläder!

2012-07-14 @ 13:28:52
URL: http://www.linnkan.blogg.se
Postat av: Emilia

guuud sååå snygggt :) äälskar den jackan

2012-07-14 @ 23:17:08
URL: http://emiiliiaaaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej undrar hur har du råd med allt och vart jobbar du ochhur mycket får du i lön ungefär?

Svar: Hej, jag har jobbat 4 veckor på ett äldreboende. Ferierjobb som man får via kommunen och timlönen är 59.90 :)
Filippa Lindau

2012-07-15 @ 10:59:22
Postat av: Anonym

Satt jättebra på dig!

Vad tycker du om kenza jackor förresten? :)

Svar: Tack! :) jag har inte provat eller sett någon i verkligheten, tycker de är lite för mycket... mycket kedjor och nitar och sånt :)
Filippa Lindau

2012-07-17 @ 13:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback