cheerleaders

 
Om tre dagar åker jag till Amsterdam för att tävla i Europa Mästerskapen 2012 i cheerleading. Jag är så taggad och förväntansfull. Har aldrig varit utanför Sverige och tävlat. Har varit med på EM 2009 eller 2010 med ett lag från Göteborg, dock i Sverige. Men nu är det verkligen på riktigt. Vi har ett bra program och jag har inte haft den där sköna och nervösa känslan när man sitter på mattan och ska få beskedet om vilken plats man kommer på, har inte upplevt det mina tre senaste tävlingar då vi inte haft motstånd i vår klass så på lördag kommer jag få uppleva det igen. För er cheerleaders eller ni som tycker sporten verkar spännande, se på filmen ovan. Sjukt bra och den visar exakt hur man känner och hur det går till på en tävling inom cheervärlden. 
 
 
 

Postat av: Julia B

Kan inte ni, på något sätt, filma erat program när ni är och tävlar i Amsterdam? Hade varit kul att få se :D

Svar: jo det lär komma upp film på det :D
Filippa Lindau

2012-06-24 @ 22:51:42
Postat av: Linda ♔

Super fin blogg :)

2012-06-25 @ 13:01:27
URL: http://dancingallday.blogg.se
Postat av: Olga

Verkar super kul! kolla in min blogg? >>olgabodin.blogspot.com<<

kram!

2012-06-26 @ 10:08:29
URL: http://olgabodin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Uttalar man ditt efternamn Lindau (som det stavas) eller "Lindå"?
Kram!

Svar: jag säger lindau som det stavas (lindaao) men vissa säger "lindå" också.. kram
Filippa Lindau

2012-06-26 @ 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback