last year

Förra året stod vi som personal/servitriser på Ellagården då årets nior hade sin avslutningsmiddag. Imorgon är det min tur. Förlåt för er som tycker detta är tjatigt men jag går ju ur högstadiet och tro mig det är något mer speciellt. Imorgon är det middag från 18.00-00.00 ute på ellagården tror vi (det är alltid en överraskning om vart vi ska vara) vi ska få gå ut på röda mattan vid skolan, mingla runt bland alla nior och sedan tar vi oss dit vi ska äta, lyssna på små tal, få höra på olika saker som vi elever gjort under åren som många reagerat på. Längtar sååå, har köpt mig en söt liten clutch och hoppas på att vädret inte är för dåligt. Ska bli så roligt att se hur alla ser ut, ska nog ta med mig kameran för er skull. Så imorgon blir det inte så mycket update mera på onsdag då det är nationaldagen och vi är lediga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback