3 dagar kvar

Om 3 dagar är det dags för 9ornas avslutningsmiddag. Klänning och klackar fixat och klart för några veckor sen. Vi har haft vals och buggträning i skolan, vi har önskat bordsvänner och vem vi ska gå ut med på röda mattan. Längtar riktigt mycket, vet inte ännu om jag orkar bära med mig en tung systemkamera annars får mobilbilder duga. Hur som snart lämnar jag kunskapsskolan efter fyra fantastiska år med alla vänner jag träffat. Åh vad jag kommer sakna vännerna när vi går skillda vägar.

Postat av: A PHOTO STORY - Elin Fredriksson

Vart har du köpt skorna, supersnygga! :)

2012-06-03 @ 00:53:11
URL: http://aphotostory.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Skorna är verkligen hur snygga som hellst! Kan tänka mig att dom är fina på också!

2012-06-03 @ 11:10:00
URL: http://yasminbm.blogg.se/
Postat av: Anonym

är skorna jeffery campbell? :) super fina!

2012-06-03 @ 13:07:48
Postat av: Wilma

Hej Filippa ! Jätte fin blogg , jag älskar att du lägger ut bilder på outfits och andra saker för jag blir väldigt inspirerad av dig.



ps: skorna är verkligen jätte snygga!



/wilma

2012-06-04 @ 14:17:59
Postat av: Anonym

Hej, vart har du köpt den klänningen? Skulle gärna vilja veta det för den var super duper socker söt! Älskar den verklligen!



Snälla svara! ;) <3



Ps: Älskar dig och din blogg, you rock girl!

2012-06-05 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback