ljusa nyanser

Jacka från Belstaff. Blus lånad från Alice, Lise Sandahl.
Våren närmar sig. Vår hit och dit, ni märker ju det själva? haha. Hur som tyckte jag det var för varmt igår med min skinnjacka efter att ha näst intill sprungit från badhuset till bussen, bussen hem och sen tillbaka till badhuset och sen till göteborg... Slängde på mig min vita fräscha vårjacka från belstaff igår, big like på den!

Postat av: Anonym

Vart har du köpt din belstaff?

2012-03-03 @ 14:00:59
Postat av: filippaLL

anonym: inne på jolina för något år sen :)

2012-03-03 @ 14:08:09
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: hehe

jackan är underbar, hur mycket gick den på?

2012-03-04 @ 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback