svar del 3

Hur många unika läsare har du på din blogg? Från 500->700/800 unika läsare och över 1000 sidvisningar varje dag. TACK♥
Gör du din bloggdesign själv? Ja jag gör allt själv.
Vart hittar du all din inspiration, vilka bloggar/sidor osv? Jag hämtar inspiration från TV, tidningar som styleby och elle. Sen kollar jag mycket bloggar och även folk på stan.
Vilka bloggar läser du? Många, Chloé Schuterman, Kenzas, Angelica Blick, Hannamw, Ellen Claesson, FeliciaLinn, Linn Eklund. Det är mina favoriter. 
Kan du göra ett collage på outfits man kan ha till våren, och vart grejerna kommer ifrån? Jag ska försöka, gillar inte att hämta bilder från webshoppar, tycker det är så mycket lättare att se en hel outfit i en tidning. Kanske kan göra ett collage med mina egna kläder som jag ska ha under våren?
Kan du göra video på olika håruppsättningar du brukar ha osv? Jag tror att ni ser det mesta på mina outfitsbilder, har ALLTID utsläppt hår.
Vart köpte du din belstaff jacka och vad kostade den? Så otroligt fin! Jolina, jag vet inte exakt pris men Belstaff jackorna ligger nog runt 4000:-. Tack!
vilken färg på hunkydory tycker du att jag ska köpa? den ska vara lättmatchat och neutral. Jag skulle köpa en svart eller vit, min vita använder jag väldigt mycket. Eller om man vill ha färg så en marinblå eller beige som är lätta att matcha. Gillar den beiga. 
kan du inte tipsa på vårjackor? Jag ska försöka kika runt på nätet och se om jag hittar fina vårjackor, annars tycker jag att en simpel skinnjacka eller jeansjacka från h&m, gina, jc är väldigt bra att ha. 
hur brukar du tänka när du ska matcha kläder och typ när du ska försöka matcha en speciell tröja på ett annat sätt? Jag brukar alltid tänka, "funkar dessa färger tillsammans?" "blir det för mycket om jag tar den också" "ska jag ha dom jeansen för att det ska se bättre ut" jag provar nog 5-6 gånger på kväll eller morgon för att få till något bra, slutar oftast likadant som veckan eller dagen innan att jag ibland tar på mig samma. Men en enkel outfit om jag inte har något att ta på mig är svarta jeans, svarta boots och en långärmad blus.
hur spenderar du en fredagskväll bäst? Helst ute tillsammans med många av vännerna. En myskväll med tjejerna funkar också bra. Det beror på vad jag känner för.
fem favoriter i garderoben? 1. Vit rabens saloner blus 2. Odd Molly kofta 3. Nolita blus 4. Svart blus, längre bak. 5. Svarta dr.denim jeans

roligaste minnet från förra sommaren? jag minns inte ens vad jag gjorde, det var ingen speciell sommar.. men när jag fick min moppebil och körde i den, det var tider det och en grillning på almenäs med vännerna!
vilken färg tycker du är finast på johnny bulls? bruna, tycker att de svarta ser lite smått "plastiga" ut.
favorit citat? så svårt, jag har nog inget favorit citat. Men jag kan sitta uppe länge på kvällarna och bara läsa massa fina ord, citat och texter på weheartit
vad ska du göra i sommar? Jag hoppas på att jag kanske åker till spanien, fira midsommar och bo någon vecka i varberg med favoriterna, träffa massa mysiga killar och sitta uppe på kvällarna i varberg. En och annan torsdagskväll och tagga gymnasiet!!
favorit resturang och café i borås? Jag tror alla vet svaret på café? Såklart café viskan! Resturang, jag gillar faktiskt babbel. 
godaste som går att äta till frukost? Jordgubbar&melon + nybakta scones med ost och marmelad.
hur sminkar du dig och vad för smink använder du? Jag använder mig oftast bara av mascara, tar den som finns i min sminkväska. Jag är den typen som hatar foundation och puder i ansiktet. Använde lite solpuder då och då tills allt var krossat en morgon när jag vaknade upp. Om jag ska ut så tar jag eyeliner och skugga från h&m.
använder du några andra produkter i ansiktet? Jag tvättar mig med rengöringsprodukter morgon och kväll. Allt från Mary Kay.
Hur skall din drömkilles personlighet vara? :) Min drömkille ska vara mysig, omtänksam, bry sig om en men inte vara för på, jag vill även att min kille ska kunna umgås med mina vänner och likaså jag med hans. Han ska vara romantisk och inte allt för galen.

Postat av: jonna

hej! vad har du för storlek på dina levis shorts?

kram

2012-03-06 @ 18:32:28
URL: http://jonnasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback