svar del 1

Vilka skor kommer du ha i sommar? Blir det converse, Palladium eller något annat? Jag kommer att bära mina svarta primeboots då det inte blir för varmt.. även mina bruna johnny bulls och vita/svarta låga converse. Viktigaste, några söta ballerinaskor ska även införskaffas.
vart har du redigerat dina biler osv , och vart brukar du göra kollage?? Jag redigerar aldrig mina vanliga bilder, det är isåfall att jag ändrar färgerna i bilden, att de blir varmare/kallare. Det gör jag direkt i iPhoto. Kollage gör jag i photoshop eller gratissidan picnik.com
Hej, jag älskar ditt hår! Vad har du för produkter, och vad har du för plattång? Hej, tack så hemskt mycket! :) Jag använder mig av head&shoulders shampoo men har nu börjat prova shampoo+balsam från Sachajuan Stockholm. Använder oljedroppar från argan secret och plattång i keramik från gama. 
Vilket är ditt favorit märke? Jag älskar alla blusar från Rabens Saloner.
Har du nån kille på g? Hehe Nej, men jag håller ögonen öppna för jag längtar efter att få mysa med någon på kvällarna och dela sina tankar med. 
Vad ska du ha för jackor i sommar/vår? Skinnjacka, jeansjacka och min vita Bellstaff. 
Vad ska du ha för kläder i vår/sommar? Jag kör på svarta jeans och blus framtills att temperaturen stiger här i Borås, sen blir det vita jeans / ljusblåa jeans och söta toppar till det. I sommar kommer jag bo i massa klänningar och levi's shorts.
Ps. Gillar din blogg väldigt mycket, man får bra inspo Tack! Det är verkligen jättekul att höra sånt här!:)
Favorit-plagget/bästa köpet? Svårt val, jag har massa olika plagg som är bra köp. Men jag måste nog säga en vit vanlig blus från tessie, haha. Den passar till det mesta och man kan slänga på sig den och en blus över när man inte vet vad man ska ta på mig. Sen kan man ju inte motstå att säga att mina primeboots är det BÄSTA köpet.
Det dyraste plagget du äger? Mina primeboots, dock skor? Annars vet jag inte.. jackor? Isåfall min bellstaff och vinterjacka från napapijri. Eller min rosa/lila blus från Rabens Saloner. 
Är din mulberry-väska äkta? Den är i äkta läder (om det nu är läder? eller skinn?) men den är köpt i Turkiet. Så halvt äkta, hehe.
Planerar du att ha nån tävling på bloggen snart? :) Ja jag ska försöka komma på någon rolig tävling nu mot sommaren.
kan inte du ha en liveblogg? Jag vill gärna dela med mig av videobloggar men jag får till en sån "fakeröst" när jag pratar med mig själv och en webcam. Så det kommer nog ta ett tag innan det kommer upp något sånt här på bloggen. 
favorit godis? Sura godisar, fillidutter, sura karameller med lakritspulver i. Gillar det mesta utom sega godisar.
favorit chips? Lantchips, så knapriga och goda. Jordnötsringar också!
favorit läsk Fanta♥ 
favorit land? Jag gillar Kreta som ligger i grekland.
vilka länder har du varigt i?? Klassiska länderna i norden (danmark, norge) Thailandx3 Turkietx3 Kretax7 England, Cypern. Ja turistländer. Har varit på samma ställen några gånger.
Vad har du för appar på din iPhone? Här kan ni kolla mina favoritappar. Dock har det blivit några till.
Vart finns de fina linnena? som du har på dig ofta Jag tror att de flesta menar blusarna från tessie? Dock har jag sålt dom och har bara ett vitt kvar. Men de är köpta i göteborg på tessie, finns även på chelsea där.
Skulle du kunna göra ett collage vad du tycker man ska ha i vår/sommar:) Det ska jag nog kunna ordna.
Vad ska du ha för jacka i vår/höst?? Som jag skrev lite längre upp så blir det skinnjacka, jeansjacka och min vita Bellstaff.
Hur har du råd att köpa alla dina fina kläder och skor? Jag får en högre månadspeng istället för barnbidrag. Men sen tycker jag inte att jag går och köper massa dyra kläder varje vecka, det har jag INTE råd med. Köper även mycket med min mamma då vi betalar hälften var. Jag tror att många får en uppfattning av att jag handlar kläder från jolina här i Borås hela tiden. Men så är det inte, många hunkydorykoftor som vi äger är köpta för kanske 3-4 år sen och sen köper jag mera när det är rea där då det är så sjukt dyrt.
Tycker du det är pinsamt om man kommr fram till dig på stan och säger att man gillar din blogg?? Nej sånt tycker jag skulle vara kul. Lite häftig, hehe. Så om ni någon gång haft det i tanken, kom fram istället!:) Bättre det än när jag ser vissa stå och småviska och pekar på en.
kan du tipsa om vart man kan hitta snygga jeansshorts nu till våren/sommaren? letar efter de perfekta paren :) Jag skulle ta och klippa till ett par egna av ett par jeans, annars leta på second hand / loppis efter ett par levi's shorts som jag tycker är snyggast att bära.
Vilket är det finaste landet du har varit i? Älskar din blogg, kram Jag har inte besökt något "WOW" land. Men thailand är ju alltid fint även om det kan vara väldigt smutsigt på gator.
Vad eller vem drömde du om senast? :) Jag vill inte dela med mig av mina drömmar helst, hehe sånt som är lite privat och kul att hålla för sig själv. Och visst är det så att om man berättar en dröm så drömmer man inte det igen....?

Postat av: Anonym

vadå halvt äkta? den är ju bara inte äkta?

2012-03-04 @ 13:46:04
Postat av: filippaLL

anonym: det är ju som sagt äkta läder/skinn så det är ju äkta men det är ju ingen riktig orginal mulberry!

2012-03-04 @ 14:08:39
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback