besöksrekord

Rubriken säger det mesta som detta inlägg ska förmedla. Igår kväll kollade jag statistiken och jag blev så sjukt glad när jag såg att jag passerat 900 unika besökare! Jag har inte världens största blogg, en liten Boråsare på 16 år och ni är hela 900 personer som kollar in på en dag och över 2000 sidvisningar. Helt otroligt, försöker intala mig själv att det faktiskt är många som gillar det jag skriver om. Statisken har höjts så mycket den senaste månaden, upp mot 700-800 unika varje dag så nu hoppas jag på 1000 innan sommaren. Kan ni hjälpa mig med det tro?
MEN FÖRST vill jag fråga er alla nya (har sett att ni är en hel del nya) och även er andra några standard frågor
1.Hur gammal är du? 2.Hur hittade du min blogg? 3.Vad gillar du med min blogg?
Tusen tack till alla er som läser min blogg. Gilla gärna min fanpage på facebook här.

Postat av: Anonym

1.Hur gammal är du? 24

2.Hur hittade du min blogg? Google, genom någon bildsökning

3.Vad gillar du med min blogg? Dina outfitbilder, sjukt fina kläder

2012-05-07 @ 22:22:02
Postat av: Anonym

Hej! Jag är 15 år och bor i Enköping. Jag hittade faktiskt din blogg på ett lite udda sätt... Jag går i 9:an på Kunskapskolan och letade efter inspiration på Google till min nya framsida till loggboken, då kom en av dina bilder upp :) märkte att vi har en hel del gemensamt och det var mest därför jag började följa din blogg :) Sen kan man ju inte göra annat än att älska dina kläder! ;)

2012-05-08 @ 00:19:04
URL: http://pellaodmann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad menas med unika besökare!

1. Jag är 15

2. Genom en länk på en annan blogg där det stog att Hon hade härmat dig!

3.dina snygga kläder , man får tips och inspo

2012-05-08 @ 05:59:40
Postat av: Sofia

1. 17 år

2. Hittade din blogg förra året då jag kickade runt på nätet bara, sedan dess följer jag dig på blogglovin :)

3. Att du är personlig, vi har samma stil och det roliga är när du har vart och shoppat, så har jag också precis köpt eller planerat att köpa det du visar på bloggen, hehe! Sedan älskar jag bildbomber av alla dess slag, alltid kul att se i både text och bild!

2012-05-08 @ 06:35:03
Postat av: Anonym

Hur gammal är du? 17

Hur hittade du min blogg? Jag hittade dig på instagram och har några kompisar i Borås som snackade om dig!

Vad tycker du om med min blogg? Dina outfitbilder men skulle vara kul ifall du la upp lite mer av din vardag (fikar, skolan, fester?) och gärna lite oftare då jag kollar din blogg konstant!

2012-05-08 @ 07:35:52
Postat av: abergholm

1. 12 xD

2. Såg den på lunarstorm :P

3. Bikinibilder är mysigt :D



btw du är as snygg!

2012-05-08 @ 07:46:00
URL: http://abergholm.blogg.se/
Postat av: sannas rum

Åh vad kul för dig (:



1. 21

2. När du gästbloggade hos Karolina (:

3. Alla snygga outfits, att du tar så mycket bilder och lägger ut så mycket härlig shopping (:

2012-05-08 @ 09:39:29
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Frida

1. 15 år

2. Jag sökte på odd molly jacka på google och så kom en bild upp, så klicka jag på den och så var det din blogg jag kom till och så gilla jag den.

3. Klädsel elr jaa allt! ;)

2012-05-08 @ 15:59:24
URL: http://fridalindstrom.devote.se
Postat av: Ellen

1. 16 år

Hittade din blogg genom saralinneea's blogg tror jag. Började dock inte följa din blogg förrän för ett år sedan (har följt saras blogg sen 2009)

3. Du har mycket bilder på dina fina kläder, outfits mm. Det är jättekul att titta på och läsa om! Kan du inte ha lite mer bilder från skolan? På dina vänner mm...



Din blogg är grym och likaså du Filippa!

2012-05-08 @ 16:06:23
Postat av: Sabbe

Jag hittade din blogg när du gästbloggade hos Karolina, haha! Är 17 år snart och gillar att du tar så fina outfitbilder! :)

2012-05-08 @ 16:12:22
URL: http://shofmann.blogg.se/
Postat av: Boråsaren

Jag är 13 år och från Borås. En gång så skrev min kompis ett inlägg på fb och sa att hon läst din blogg och la in en länk. Tryckte på länken, upptäckte att du bor ganska nära mig (haha) och forsatte att läsa. Det jag gillar mest är dina fina kläder och att jag känner igen dem flesta ställena du varit på.

2012-05-08 @ 16:40:29
Postat av: Viktoria Bergqvist.

HEJ Filippa!

Jag klickade in på din blogg för ca. 1-2 veckor sedan och har sedan dess kollat den varje dag! Min kompis blogg (http://eevelinajonsson.blogg.se/) gjorde ett inlägg om din blogg faktiskt så därför hittade jag hit.

Jag fyller 17 i år (95a), bor i Göteborg och jag älskar din blogg just för att din klädstil är sjukt snygg, inspirerande och du är jättesöt.

Fortsätt så!! Och jag skulle JÄTTEGÄRNA vilja ha en videoblogg också!!

Ha det bra!!

2012-05-08 @ 18:38:57
Postat av: Elin!

1: 13 år:)

2: jag sökte på vita sommarlinnen på google och då kom det upp en bild på dig när du hade på dig det där vita tessie linnet!

3:Jag älskar din klädstil! du har inspererat mig att välja min klädstil!:) och att du skriva om allt möjligt kläder, cheerleading, shopping, vardag, vänner mm! älskar verkligen din blogg:) du är en förebild för mig!:)

Kram Elin!

2012-05-08 @ 20:41:49
URL: http://elinkarolinakaburek.blogg.se/
Postat av: Celine

1. 14

2. Genom någon vän :)

3. Allting! Dina outfitbilder med din stil som man får inspiration från :)

2012-05-08 @ 20:57:11
Postat av: Nora

1. 13-snart14

2. Min syster visade din blogg för mig.

3. Dina outfit-bilder, när du lägger upp "redigerade-mobil-bilder" & din shopping! :)

2012-05-08 @ 21:29:38
URL: http://happynora.blogg.se/
Postat av: Lovisa

1. 12 snart 13!

2. Min syster följer dig på instagram och då visade hon att du var så fin och hade så fint hår! Då blev jag helt galen och fick låna hennes mobil och kolla på alla dina foton, och då såg jag att du hade skrivit: kolla gärna min blogg...... Då gick jag in på din blogg och nu följer jag dig!! ;)

3. Du klär dig hur fint som helst! Och jag ÄLSKAR ditt hår!!! <3

Skulle jättegärna vilja ha en videoblogg också!!

2012-05-09 @ 17:38:25
Postat av: Josefin

1. 15

2. såg din blogg när du hade gästbloggat hos karolina!

3. kläder, outfits m.m

2012-05-10 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback