breakfast


Bild från imorse på min frukost jag slängde i mig innan jag åkte till tandläkaren. God crunchy med jordgubbar och youghurtbitar i, mumma. Provade även den nya hallon&apelsin bravo juicen som var riktigt god med fruktkött. Allt gick bra hos tandläkaren, ska försöka få ett JA till en tandställning då jag hatar mina tänder och är ett stort komplex för mig. Fin månadg för övrigt, imorgon visar jag er lite ny shopping.

Postat av: sara

Hej!Jag undrar om du är svensk?

2012-05-21 @ 21:34:48
Postat av: Viktoria Bergqvist

Hej Filippa! Du är hur underbart söt som helst och tycker inte alls det är något fel på dina tänder, men tänder är någonting man själv tänker på bara. MEN jag tycker att du ska kämpa för att få en tandställning för jag gjorde nämligen detsamma. Har alltid haft komplex för mina tänder och tjatade därför till mig en räls. Jag ångrar mig inte EN sekund! Även fast jag går runt med den varje dag och ska göra det i ett år till så är jag lycklig över att mina tänder kommer vara urtjusiga på studenten!

Take care!

2012-05-24 @ 12:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback