onsdagens outfit

Idag gick jag klädd i nya linnet/blusen från Ida Sjöstedt. Så galet skönt, dock för varmt med svarta jeans till. Skulle hoppat i mina vita... Tänkte strosat runt i ballerina också men slutade med converse. Tänkte även svara på en fråga just nu om vem som tar mina outfitsbilder, det är jag som tar med stativ + fjärrutlösare = liten fjärrkontroll man trycker på så söker den skärpa och tar ett kort. Superbra att ha om man bloggar med mycket outfitbilder som jag gör.

Postat av: Klarabella

gå och klipp dig!! / du vet vem

2012-05-02 @ 22:11:54
Postat av: Amanda

Hej! Ja jag har dem med stängd tå, köpte dem i vintras någon gång men som jag skrev var dom för små, dom är dödligt snygga dock! Hur mycket vill du ge för dem ungefär? Jag funderar nämligen på att sälja dem till en kompis också :) jag bor utanför Borås så vi kan ju mötas, så frakt behöver vi tänka på, massa kramar! :)

2012-05-03 @ 08:15:05
URL: http://prettyminds.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fint linne!

Svar: ja 400 ifrån början, och eftersom de är helt oanvända (ligger fortfarande kvar i lådan) så tänkte en kompis till mig köpa dem för ungefär 350, om du vill lägga lite högre får du välja själv, eller tycker du det är för mycket? :)

2012-05-03 @ 11:17:03
URL: http://prettyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback