grått, jeans, djurmönster

JEANSSKJORTA H&M - T-SHIRT MONKI - SJAL AMSTERDAM - DR.DENIM FACE
Dagens outfit, hade lååång sovmorgon och vaknade två timmar innan jag började. Åt frukost (inte ofta jag hinner det) hann fota outfits och läsa ELLE innan jag stack ner till skolan. Gick ner till viskan efter skolan för att fika och plugga lite, självklart dök Hult upp där och han trodde väl att jag stalkade honom, haha. Men tog en mission Hult bild nummer 4 efter många om och men. Imorgon är det helg igen, ska ta det lugnt, mysa med vännerna och kanske sova hos Jacob. Ska hoppa i säng nu tillsammans med gose vännen Amanda som sover här inatt, vi kollade killarnas match idag efter min träning, taggar mandarinprov imorgon också "jippi". Godnatt, pussilussi. 

Postat av: Madelene

Fin outfit ! :)

2012-11-16 @ 00:40:28
URL: http://maddez.blogg.se
Postat av: Louise

Hej fillippa! Jag verkligen ÄLSKAR din blogg , läser den varje dag! jag tänkte bara ställa en liten fråga om det är okej med dig, tycker du att uggs är fina och värt priset? dem kan ju kosta runt 2000 eller mer , jag tycker att dem är riktigt sköna , men är inte säker på priset ännu... skulle varit kul att veta din åsikt också. btw, hoppas att det gick bra på provet!:D KRAM louise♥

Svar: Hej, jag tycker inte om uggs jättemycket. Tycker de ser ut som man går med morgontofflor men om man matchar rätt, visst då kan de vara fina! Men jag skulle nog satsa på ett par boots istället som skyddar mot vatten också :) t.ex prime/johnny bulls! tack och kram :)
Filippa Lindau

2012-11-16 @ 20:58:41
Postat av: jag igen...:D

och vilka skor kommer du ha nu i vinter?:)

Svar: primeboots!
Filippa Lindau

2012-11-16 @ 21:01:08
Postat av: Anonym

Ska du tävla med coed blue detta året? :)

Svar: ja :)
Filippa Lindau

2012-11-16 @ 22:09:09
Postat av: Anonym

Är det så ditt hår är när du inte har plattat elr lockat? Jättefint iallafall :)

Svar: ja det är mitt naturliga! tack :)
Filippa Lindau

2012-11-17 @ 09:44:56
Postat av: Anonym

Vem är Jacob ?:)

2012-11-17 @ 10:11:02
Postat av: matilda

Snyggt!

2012-11-17 @ 16:04:31
URL: http://matildiz.se
Postat av: Anonym

Hej, slutar man växa efter Mensen?

Svar: man växer ca 10cm till!
Filippa Lindau

2012-11-18 @ 20:28:22
Postat av: Jacqueline

Åh, den där sjalen är så hemskt fin!! ♥

2012-11-19 @ 00:20:41
URL: http://jjwl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback