inspiration

Fick lite kommentarer och frågor om jag ska på halloween fest och vad jag ska klä ut mig till isåfall. Jag ska vara Black Swan i helgen. Dock har jag inte fixat röda linser eller en svart krona men det får gå ändå. Har en gammal konståkningsdräkt med glitter och fjädrar i svart. Ska försöka fixa make up som är likt bilden till vänster. Tror nog det kan bli rätt bra även om jag inte ska bära en sån tunn klänning som hon gör i filmen. Bilder och hur jag kommer se ut får ni se i helgen. 

Postat av: Linnéa

Har du tränat konståkning? :)

Svar: ja i 8 år :)
Filippa Lindau

2012-11-01 @ 20:12:58
Postat av: hannah

Man kan göra en "black swan" krona själv, det är bara att söka typ "black swan crown tutorial" eller något liknande på youtube om du inte hittar något annat att köpa! :)

2012-11-02 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback