snälla tomten

Kolla så fina vackra underkläder h&m fått in. Man smälter ju bara av att se på dem! Ska ner till stan imon och införskaffa den silvriga om den finns kvar i rätt storlek. Dom två andra ska jag önska mig i julklapp, både trosor och bh! Superfina, lite VS inspirerade med alla paljetter. Och hyffsat billiga också. Blev så glad när lönebeskedet kom idag då jag jobbat 9 onsdagar och passat barn, ska försöka åka ner till göteborg en dag i veckan efter skolan och köpa lite nya tröjor. 

Postat av: Anonym

så sjukt snygga!!
vart någonstans jobbar du? blir det inte mycket att gå i skolan med läxor och jobba? :)

Svar: jag jobbar endast onsdagar på kvällarna, 10 gånger sen är det över! Passar barn under tiden min mamma har föräldrarkurs för barnens föräldrar, nej jag hinner med det då det bara är 1 gång i veckan :)
Filippa Lindau

2012-11-26 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback