Swedish House Mafia

Sitter och stirrar på blocket, biljetter, priser. Jag ska tröstäta en skål ostbågar och klunka coca cola och se massa youtube klipp. Varför i hela friden är jag så efterbliven och har inte köpt biljetter till en av SHM spelningar i Stockholm som drar igång imorgon? Hade jag haft några tusen på kontot hade jag inte tvekat, hade köpt en biljett (okej kanske två, till en kompis) bokat hotell eller sovit på gatan, bokat första bästa flyg/tåg och åkt upp. Två av mina vänner flyger imon, några av tjejerna ska upp också, några tjejer i laget. Här sitter jag och deppar och känner att jag vill ha en biljett till spelningen i Oslo för där är det 15+ haha. Okej överdrivet inlägg men var tvungen att skriva av mig. Om DU som läsare ska upp, jag ber, filma don't you worry child och skicka till min mail så jag kan gråta lite. Åhhh bästa låten som någonsin gjorts. Sveriges stoltheter inom musiken. Allah ni är sjuka, Steve, Sebastian och Axwell. Släkt och familj jag önskar mig av er i julklapp en biljett till Oslo konsteren med resa, någon av er kan åka med mig. Tack på förhand jultomten.

Postat av: Linnea Ravegård

Kan inte du visa din önskelista/det du önskar dig till jul? :)

2012-11-22 @ 07:18:24
Postat av: julia

hej!

gud! älskar SHM! verkligen älskar dom, var själv i damark i helgen och jag kom in! jag är liksom 12 år gammal och det var också 15+ på den. du kan komma in! att kolla på dom tre timmarna var underbart, det bästa som jag gjort i mitt liv! att kolla på dom är underbart! jag tycker verkligen att du sa åka till oslo, om den inte redan har varit ;) hoppas verkligen att du åker och får prova den otroliga känslan!

+ din blogg är grym!! haha

(stavningar är jag inte så bra på) ;)

2012-11-29 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback