The Vow

Har hunnit plugga en del svenska idag, men han inte färdigt. Hade inte ork till det. Har precis kollat klart på The Vow, började se den i veckan men somande och har glömt bort att se klart på den. AMAZING MOVIE! Bästa jag sett, fick ont i hela kroppen, några tårar och åh så galet fin film och man blev alldeles rörd. Den är uppbyggd på en sann historia också. Min nya favoritfilm helt klart. Nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite och sen kolla på solsidan. Sovmorgon imon!!

Postat av: annayellowbanana

Verkligen så HIMLA bra film!! :)

2012-11-18 @ 18:56:56
URL: http://annayellowbanana.se
Postat av: Anonym

vilken sida tittade du filmen på?

Svar: thepiratebay!
Filippa Lindau

2012-11-18 @ 21:40:59
Postat av: Anonym

Den är bäst! Men du, jag har beslutsåbgest nu.. Tycker du att jag ska köpa svarta Johnny Bulls eller båda? Dem svarta är fina , men jag tycker att dem svarta primebootsen är snyggare. Va tycker du och vad har du själv? Kram

Svar: jag har svarta primeboots! hade bruna johnny bulls först, skulle köpt ett par svarta prime! dom är så mycket skönare och snyggare på! kram
Filippa Lindau

2012-11-18 @ 22:10:26
Postat av: Linnea Lööf

Jättebra film! :)

2012-11-18 @ 22:14:29
URL: http://www.linneaalice.webblogg.se
Postat av: Anonym

är primeboots varma?

Svar: jag brukar inte frysa i dom :)
Filippa Lindau

2012-11-19 @ 15:03:13
Postat av: Anonym

jag har sett att du har använt en jättefin tröja från hm den är lite beige aktig. Min höger knapp har gått sönder såjag kan inte visa den men kan du söka på " ulltröja" på deras webbsite när du har din tid. kram

2012-11-19 @ 15:22:17
Postat av: lovisa

hej, vart köpte du din hollies mössa? jag vill köpa en själv, men vad är priset?:) kram

Svar: modefabriken, men finns på jolina för 500kr!
Filippa Lindau

2012-11-19 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback