lång dag

En gammal bild tagen för någon vecka sen. Hatar höstvädret, det är alltid mörkt och bilderna blir inte längre ljusa och fina, utan de blir mörka och brusiga för att det inte skiner in något dagsljus genom fönstrena här hemma längre. Idag var det lång skoldag, började 8 och skulle slutat 16.20 men vi slapp mandarinen så slutade en timme tidigare. Ska sätta på senaste avsnittet av portkod 1321 sen avnistt 5 av säsong 6 på gossip girl och sedan avslutar jag med en film och glass. Kan ju njuta lite eftersom att jag har sovmorgon imorgon. Dock är det dags att sätta igång med pluggandet för har 3 stora inlämningar nästa vecka. Juste tack för era råd om nyårsklänning, klickade hem både den guldiga och svarta med djup rygg så får jag prova här hemma innan jag bestämmer mig. Ha en fin kväll, tjingeling. 

Postat av: Jonna

På vilken sida kollar du säsong 5 av gossip girl? Eller har du laddat ner den? :)

Svar: jag har laddat ner!
Filippa Lindau

2012-11-13 @ 22:26:59
URL: http://jonnafia.blogg.se
Postat av: Anonym

Säsong 5 av gossip girl? Vart hittade du de :-)

Svar: piratebay!
Filippa Lindau

2012-11-13 @ 22:47:05
Postat av: E L L E N

Är det svensk text på säsongen med gossip girl?:)

Svar: nej ingen text! :)
Filippa Lindau

2012-11-14 @ 08:35:23
Postat av: Öberg

haha de är säsong sex flipps....

2012-11-15 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback