wella pro-curl

Har fått många frågor hur jag gjorde mitt hår på bilderna i detta och detta inlägg. Jag gjorde med denna locktång från wella pro-curl som jag lånade av en kompis. Vet inte vart man kan få tag på den dock. Sen dagen efter var bara att lockarna hade gått ut så hade inte gjort något mer än lockat och hade det dagen efter. Men denna locktång är ett måste att införskaffa. Lockarna blir så mycket finare. Även om det tar lite längre tid så är det värt det. 

Postat av: Linnéa Svensson

Underbar blogg som alltid, har bra en fråga om hur du sminkar dig till vardags och fest och vilka produkter du använder, // Från en annan tvilling ;)

Svar: Hej, tack! :) vardags så tar jag BB creme först sen vanligt puder(mary kay) rouge(face) och ögonbrynspenna. Till fest brukar jag sota ögonen med guld eller svart :)
Filippa Lindau

2012-11-04 @ 14:45:24
URL: http://byell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback