familjen sandwall

Fyllde på mina fransar förra veckan hos Amanda på familjen sandwall igen. Blev nästan bättre nu tycker jag då jag hade mer att sätta fast på och fransarna ser så mycket fylligare ut. Valde en lite kortare variant än första gången. Ska försöka ta bra bilder på hur det ser ut nu och visa er hur det såg ut om man jämför med första gången. Min kompis var även där och gjorde och gud så fint det blev, så om ni fortfarande funderat över det, gå dit och boka en tid nu för det är så värt det! Gilla deras facebook sida här så missar ni inte deras fina erbjudanden. Har ni frågor om fransarna så är det bara att skriva en kommentar här nedan. 

Postat av: Anonym

såg dig häromdan, gud vilka fransar, har du ingen mascara alls?

Svar: tack, nej ingenting! :)
Filippa Lindau

2012-10-09 @ 18:05:38
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det för dig?

Svar: från 450kr när man fyller på :) der varierar priset från person till person beroende på fransarna :)
Filippa Lindau

2012-10-09 @ 23:16:04
Postat av:

Får det komma vatten på fransarna?

Svar: ja! :D man duschar och så som vanligt och tvättar ansiktet men man får inte gnugga för mycket, jag brukar trycka neråt så att vattnet försvinner istället för att dra över ögonen med händerna :)
Filippa Lindau

2012-10-10 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback