fredag & helg


En lektion kvar i skolan, idrott som står på schemat. Slutar tidigt idag, ska hem och SOVA. Dödstrött idag, ska försöka luska ur vännerna vad vi har för planer för kvällen. Känner för en filmkväll med fetaste godispåsen just nu. Höstvädret har fått mig att tappa suget på partosandet. Skulle blivit bio, taken2 nu när den visas i Borås men som vanligt så är vi sent ute och det fanns inga platser kvar... någon som sett den och vad tycker ni? bättre/sämre än första filmen? Hörs senare ikväll, ha en fin dag. Puss. 

Postat av: Sofia

Vilken storlek har du på tröjan? :)

Svar: XS :)
Filippa Lindau

2012-10-19 @ 12:31:43
Postat av: Frida

Hej!
Jag undrar vad du tycker om primeboots?
Jag ska köpa ett par men vet inte vilken färg? Vilken är finast tycker du?

Svar: svarta vanliga :)
Filippa Lindau

2012-10-19 @ 17:01:42
Postat av: Anonym

Taken 2 var en riktigt besvikelse, jag var på den i göteborg och den var INTE värd att gå på bio på!! om du vill se den, köp filmen när den kommer ut på dvd! den var en kopia på den förra men mycket mycket sämre... :)

2012-10-19 @ 17:19:52
Postat av: Agnes Fällman

Asso den var sockersöt i jämförelse med den första i grovhet liksom,haha! Men den är värd att se ändå! :)
kram

2012-10-19 @ 21:44:27
URL: http://agnesfallman.blogg.se
Postat av: Amanda

Hej!
Vad tycker du om höga Primeboots? (Alltså den allra högsta modellen)
✌✌

Svar: skitsnyggt! :D
Filippa Lindau

2012-10-19 @ 22:58:53
Postat av: elsa

jag tyckte den va skitbra, det händer saker verkligen från början till slut så värt att se! :)

2012-10-20 @ 10:33:20
URL: http://elsasfoto.webblogg.se
Postat av: bella

Jätte fin blogg! Du är grymt vacker verkligen! Kika in på min blogg så är du snäll? :) <3

2012-10-23 @ 18:12:46
URL: http://isabelleidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback