höstlov

Första dagen på lovet, så skönt. Ligger fortfarande i sängen. Ska försöka ta mig ner till ica och köpa lite glass då min hals dödar, kan inte svälja utan att plågas. Igår var jag med några av tjejerna, vi kollade X-factor och åt pizza. Väldigt plågsamt det också för tänderna (har ju fått tandställning). Det är ju minusgrader ute nu också... det är bara oktober!! Helt galet, ser på facebook och instagram att vänner åker till värmen och åker på shoppingresor. Själv ska jag vara hemma hela veckan, ska ni iväg under lovet?? Puss&kram

Postat av: nikitaam

Ojojoj så snyggt :)
Jag tipsar om webshoppar,rabatter just nu 20% hos Go Attention, tävlingar, inspo och en massa annat kul, kika in vettja!

2012-10-27 @ 17:04:35
URL: http://nikitaam.devote.se
Postat av: amanda

Heej!
Åker till stockholm nästa vecka, super taggad!
Vet du några bra butiker där? kram

Svar: Hej! nej tyvärr bara varit där en gång men vet att Mathilde och Hollister är ett måste!
Filippa Lindau

2012-10-27 @ 20:14:17
Postat av: Gabbi

Supersnygg header du har! =) Gör du bloglovin'byten? Kram!

2012-10-27 @ 21:05:27
URL: http://therescue.webblogg.se
Postat av: Anonym

vad heter modellen på din replay dunjacka?
grymblogg förresten!

Svar: ingen aning tyvärr.. :(
Filippa Lindau

2012-10-27 @ 21:32:11
Postat av: Anonym

Vad är det för jacka du har, den svarta? med en pälskrage? Är det något speciellt märke? Var har du köpt den? :)

Svar: från replay! pälsen är påsatt själv :)
Filippa Lindau

2012-10-28 @ 20:17:02
Postat av: Anonym

kan inte du visa ditt rum? :)

2012-10-28 @ 21:35:31
Postat av: :)

Hejsan ! Vi är 2 tjejer på 15 år! Vi älskar mode och skönhet! Besök gärna vår blogg: www.beautyfreaks97.devote.se kod: suma

2012-10-28 @ 22:32:32
Postat av: Maria

snälla, det är ungefär 3-4 dagar mellan dina inlägg. Tappar du inte läsare på det?
Ber dig verkligen att börja blogga som vanligt igen, tycker om din blogg så himla mycket. Hur upptagen är du egentligen under ett lov t.ex?
Kram

Svar: Hej, nej jag tappar faktiskt inte er läsare vilket jag tycker är så snällt av er! nu under lovet är jag upptagen från morgon till kväll... tro mig eller ej! men försöker uppdatera så fort jag har tid! :D
Filippa Lindau

2012-10-28 @ 22:52:52
Postat av: Aamanda

Hej filippa! Jag såg en bild på dig och Amanda bergholm på din instagram där hon hade en svart jacka på sig. Den var så sjukt snygg, är det en barbour jacka? Om inte vart ifrån är den?
Kram

Svar: Hej, nej det är inte barbour... vet inte riktigt vad det är för märke! den är svart med rött innuti, tror typ kanske tommy hilfiger eller nåt sånt :)
Filippa Lindau

2012-10-29 @ 11:30:01
Postat av: emma

hej! vilka primeboots har du? kan du göra ett inlägg om olika primeboots? typ var man kan köpa dom och vad dom kostar? Helst i olika färger och modeller! Tack, din blogg är så bra:)

2012-10-29 @ 12:00:07
Postat av: Anonym

Har haft tandställning någon vecka nu (bara nedertänderna) och har redan vant mig! Så du behöver inte vara orolig, det kommer inte göra ont länge till :)
haha, kram

2012-10-29 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback