höstväder

JACKA-BARBOUR, MÖSSA-HOLLIES, BLUS-TESSIE, LEOBRALLOR-GINA, RAY BAN
Idag när jag gick till bussen var det frost på bilarna och gräset var vitt. Kyla och löv överallt. Mössan åkte på och även mina älskade Ray Ban's. Så mysigt men kallt väder nu. Höstkyla blandat med sol. Imorgon är det fredag, jippi!

Postat av: Kassy

Hej! Din jacka är verkligen as snygg! Men kan du inte visa lite bättre bilder på den i ett annat inlägg? Tack!

Svar: jag har gjort det! kolla under new shit!
Filippa Lindau

2012-10-12 @ 06:53:11
Postat av: Julia

Kan du lägga upp bilder på dina ögonfransar snart? vill så gärna se, det ser jätte fint ut men vill se närbilder :) Kram!

kika in på min blogg :)

2012-10-12 @ 08:48:21
URL: http://juliabaakkis.devote.se
Postat av: Anonym

vart har du köpt mössan?
Och hur mycket kostade den?

Svar: modefabriken, men dom har stängt igen nu ju :) 500kr
Filippa Lindau

2012-10-15 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback