i min clutch

I min guldclutch som jag bär med mig varje dag finner ni dessa prylar som ni ser på andra bilden. Plånbok, iPhone, tuggummi (beroende), ray ban, nycklar, parfym och nagelolja -till torra nagelband. Så bra! 

Postat av: Anonym

jättefint

2012-10-18 @ 13:53:49
Postat av: Evelina. ☆

hej Filippa!
kan inte du lägga ut lite tips på saker man kan önska sig till julen? kram :)

2012-10-18 @ 21:21:19
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se
Postat av: Ellen

Hej Filippa!
Såg på din insta att du bloggar för dina vänners skull, stämmer det? Jag hoppas innerligt att du hittar tillbaka till blogg"lusten" igen, för jag älskar din blogg, och jag vet att det är många till som känner som jag. Tycker den är så bra på alla plan! Keep it up!:)

Svar: Hej, haha nej det är ett intern skämt med mina vänner! Jag bloggar nu för att det är kul :D
Filippa Lindau

2012-10-19 @ 00:56:44
Postat av: Josefin

Hej! vart har du köpt leopard tillbehöret till iphonen? :)

Svar: bikbok :D
Filippa Lindau

2012-10-20 @ 09:18:40
Postat av: daria

vart har du köpt clutchen? jättefin!

Svar: lindex :)
Filippa Lindau

2012-10-21 @ 19:41:20
URL: http://dariascircus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback