iPhone 3

I fredags råkade min iPhone ut för en olycka.. tråkigt! Trodde att den klarade sig men det gjorde den icke. Så har lånat en iphone 3 av min vän istället för att använda mig av en gammal Sony Ericson. Hoppas på att få tillbaka en hel eller ny iphone i slutet av veckan. 
Precis slutat sista lektionen och sitter i skolan och väntar på Amanda, ikväll blir det jobb som vanligt varje onsdagskväll. Passa små barn i några timmar. Slänger upp outfitbilder när jag är hemma ikväll.

Postat av: Mathilda

Jobbar du på dagis? Är det kul? Hur fick du jobbet? :D

Svar: nej eller typ förskola på kvällar när min mamma har föräldrarkurs :D passar föräldrarnas barn!
Filippa Lindau

2012-10-10 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback