primeboots

Mörkbruna primeboots engineer high. Med guldragkedja baktill. Dessa är grymt fina till blåa jeans. Tycker bruna primeboots passar bättre till blåa jeans än svarta jeans men om man matchar rätt så är det fint till båda. Finns att beställa här.
Svarta primeboots, "vanliga" modellen. mellanhög med stålhätta. Dessa har jag och det är mitt bästa köp jag gjort. Passar till allt. Både shorts, jeans, klänning. Finns inne på Jolina här i Borås. Kostar 2900:- i Göteborg finns de på fiorucci och raglady tror jag. 
 
Många av er frågar dagligen vilka primeboots jag tycker är snyggast och vilka jag hade valt. Om det är dina första hade jag valt svarta engineer med stålhätta. De kan du ha till allting. Jag tycker att de bruna "hänger" ner sig efter ett tag och blir slitna så fort. De passar bäst till mörka jeans om ni frågar mig. Så till alla er som undrar, köp svarta vanliga eller bruna vanliga. Gillar ni högre skor så skulle jag valt höga med dragkedja bak (bild 1) OCH stålhätta! Tycker att stålhättan gör hela skon, så mycket snyggare. Och en sista sak, låter kanske dumt men tycker bruna/guld passar bäst till brunetter och silver/svart till blondiner. Om man tänker på dem med dragkedjor och nitar på.

Postat av: Eric

Ett tips är att lägga ut bloggen på linkandlike.se för att få fler följare!

2012-10-29 @ 22:43:28
URL: http://linkandlike.se
Postat av: Julia

Skulle du säga att ett par Primeboots, i storlek 35, passar en som egentligen har storlek 34? :)

Svar: jaa, lägg i en sula så! :)
Filippa Lindau

2012-10-29 @ 23:55:20
Postat av: Evelina Svantesson

Åh, de är ju så jäkla fina :)

2012-10-30 @ 10:51:42
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se/
Postat av: sel

Måste bara fråga, Dina Johnny Bulls.. färgade dem av sig på dina ljusa jeans/byxor? isåfall vad gjorde du för att motverka detta?

Svar: ja det gjorde dom... tvättade bara byxorna som vanligt så försvann det! :)
Filippa Lindau

2012-10-30 @ 13:25:23
URL: http://nattstad.se/selbrown
Postat av: Nina

vad är stålhätta? :)

Svar: när det är hårt längst fram!
Filippa Lindau

2012-10-30 @ 18:22:35
Postat av: Louise

Måste bara fråga; Vad tycker du om Johnny bulls eller Primeboots på smala vader? (alltså så att vaderna inte fyller ut skorna ) Har verkligen beslutsångest om jag ska lämna tillbaka mina primes eller inte, så behöver lite råd. Ser det jätte konstigt ut om det fortfarande finns plats i skorna eller är det okej? :/

Svar: Jag tycker prime! dom sitter ändå bättre runt smala vader och tycker det är snyggt med den starka kontrasten mellan benet och den "klumpiga" skon
Filippa Lindau

2012-11-02 @ 14:55:00
Postat av: Mathilda

Ska köpa mellanhöga primeboots men undrar, har inte alla stålhätta? Eller ska man fråga dom i affären efter prime med stålhätta? :)

Svar: nej vissa har inte stålhätta så säg att du vill ha med :)
Filippa Lindau

2012-11-07 @ 16:33:18
Postat av: En blogg om 5 systrar

Supersnygga!!! (Y) / Ida

2012-11-09 @ 13:26:22
URL: http://systrarnabackstrom.se
Postat av: maria

hej! har googlat runt i timmar om dessa olika primeboots. vill ha ett par svarta höga med zip OCH stålhätta precis som du rekommenderar men finns det ens? Vart i såfall? Alla jag hitta som är eng hi zip verkar vara utan stålhätta, exempelvis på country dreams. tacksam för hjälp!

Svar: Ingen aning men tror mina kompisar har det, kolla eller fråga i närmaste butik som säljer primeboots! Fiorucci/Göteborg jolina/borås
Filippa Lindau

2013-09-26 @ 23:48:20
Postat av: selina

Hej! Fin blogg! Vad är det för mått på vaden på höga primeboots? :)

2013-12-05 @ 19:59:50
URL: http://nattstad.se/selinafredin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback