tisdag

bild från förra veckan
Sov hos Elin inatt. Vi tog det bara lugnt, låg och degade i sängen, soffan och sedan tryckte vi oss massa mackor innan vi la oss i sängen igen för att äta våra goda chokladbollar. Är lite barnvakt ikväll åt lillasyster. Ska sätta mig framför TV och se på äntligen hemma och sedan det nya programmet "småstadsdrottningarna" Michaela som jobbar inne på Greta&Anna i Borås ska ju vara med. Det blir spännande.
UPDATE: får frågor om vart jag köpt jackan och vart man kan hitta den. Jag såg en bild på en "bekant" tjej som jag frågade vart hon köpt den och hon valde att sälja den till mig. Så vet inte vart den finns att köpa, men märket är Replay (2010 modell tror jag) och pälsen är påsatt av henne i efterhand. 
 

Postat av: Hell's Bitches

Snygg jacka!

2012-10-30 @ 20:13:55
URL: http://hellsbitches.devote.se
Postat av: Paulina

Var är jackan ifrån? Så galet snygg! Vet du om man kan köpa den på flera ställen? Vart isåfall?

Svar: replay, ingen aning!
Filippa Lindau

2012-10-30 @ 20:19:33
Postat av: Anonym

Hej! superbra blogg och diggar verkligen din jacka! Vartifrån kommer den?

2012-10-30 @ 21:28:27
Postat av: Anonym

Kan man beställa TOMS skorna på internet vilken sida ??

Svar: nelly.com tror jag har :) googla!
Filippa Lindau

2012-10-30 @ 22:06:51
Postat av: Ebba

Hej:) vet du någonstans där man kan beställa cheerleading träningskläder? Typ soffe shorts, briefs och sånna saker. Jag vill inte beställa någonstans där man måste betala typ 500 i frakt, finns det någon svensk sida?

2012-10-31 @ 10:58:01
Postat av: Malin

Hej, vet du vart man kan köpa till sån päls till luvan?:)

Svar: nej vet faktiskt inte!
Filippa Lindau

2012-10-31 @ 15:25:51
Postat av: Lorena

Kan du tipsa olika dunjackor som du skulle kunna ha på dig ?
Jag gillar verkligen din smak på kläder!

2012-10-31 @ 23:57:00
Postat av: Lisa

Åh, jackan var helt sjukt fin verkligen!

2012-11-02 @ 19:48:07
URL: http://mywildspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback