två dagar

Regnet öste ner i Borås i måndags. Bild två är från när jag var hos Elin och vi såg reprisen av Projekt Runway Sverige och åt chokladbollar. Jobbade idag under kvällen med Amanda. Imorgon tror jag att jag ska in till stan och ta en lunch / fika på viskan med vännerna. Kanske planera lite mer inför helgens halloweenfestligheter. 

Postat av: L

Vart jobbar du?:D

Svar: passar barn på onsdagskvällar :)
Filippa Lindau

2012-11-01 @ 09:01:40
Postat av: Ebba

Hej:) vet du någonstans där man kan beställa cheerleading träningskläder? Typ soffe shorts, briefs och sånna saker. Jag vill inte beställa någonstans där man måste betala typ 500 i frakt, finns det någon svensk sida?

Svar: nej vet faktiskt inte :(
Filippa Lindau

2012-11-01 @ 12:04:44
Postat av: Clara

Ska du på halloween festen i Skene? :)

Svar: ja förmodligen!
Filippa Lindau

2012-11-01 @ 14:50:39
Postat av: maja

har sett på facebook att du ska på halloweenfest i skene, ska du dit? :) vad ska du klä ut dig till isåfall? :)

Svar: Hej, jag ska klä ut mig till black swan!
Filippa Lindau

2012-11-01 @ 14:59:19
Postat av: Fina

Hej! Jag tycker du har en jättefin blogg! Får väldigt mycket inspiration av den! :) Jag undrar om vi kan följa varandra via bloglovin.
Tack på förhand!

2012-11-01 @ 15:37:20
URL: http://www.finas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback