Abercrombie & Fitch

Två basic tröjor, långa ärmar från Abercrombie & Fitch. Gud så sköna och de doftar ju gudomligt, hela butiken doftade jag vet inte vad. Ni som varit och besökt en A&F butik vet exakt vad jag menar. Det var riktigt häftigt. Hört från vänner att det är så coolt i butiken, mörkt och hög musik och det var precis var det var. Alla kläder lyste upp, låg perfekt vikta i färgordning och snygga modeller stod både inne och utanför butiken och bara hälsade en välkommen. Vilket jobb asså. Och jag kan säga redan nu att jag inte vill gå ut med prisuppgifter på allt jag handlat. Men dessa tröjorna inne på A&F kostade runt 400-500kr/st. Sen fanns det ju allt från skjortor, mjukisbyxor, hoods och jeans. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback