carrie bradshaw

Vilka sanna ord, vilka perfekta ord, ska banne mig beställa hem sånna där klisterbokstäver och klistra upp denna text över sängen (okej nu går det över styr) jag har köpt så mycket kläder på sistonde. Har minst 10 plagg som jag inte ens använt i skolan ännu, de bara hänger i min garderob och jag blir så glad över att bara titta på dem. Haha helt galet ju. Veckorna i skolan går så fort just nu och helgerna är så roliga, älskar hösten för man hittar alltid på så mycket kul under helgerna just då? Imorgon får vi våra efterlängtade macbook's så vi hörs efter skolan. Nu ska jag sticka ner huvudet i samhällsboken och sedan privatjuridiken. 

Postat av: agnes

jag bara tänkte på din profilbild här till höger, är det inte dags för ett byta snart? Absolut inte för att den inte är snygg, men bara undrade när det blir en liten förändring...det är ju alltid kul ;)

2012-09-13 @ 19:40:30
Postat av: Anonym

skulle du kunna tipsa om jackor till vintern??
kram!

2012-09-13 @ 21:07:34
Postat av: love2cheer

TRE FRÅGOR.
* Hur länge har du gått på cheerleading?
* Hur hinner du med både skolan, cheerleading och vänner?
*Tips på tjäna pengar? Jag älskar kläder men har så fruktansvärt lite pengar, skulle verkligen vilja shoppa mer :)

2012-09-14 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback