don't you worry child

Har räknat ner dagarna sen i fredags och nu äntligen, igår släpptes låten på spotify. Swedish House Maffias sista. Ryser när jag ser på videon och låten är så jävla braaaa. Mår dåligt över att jag inte har biljetter till 16+ när dom spelar för sista gången i Stockholm. Kanske finns det någon snäll själ som har 3 biljetter? någon?

Postat av: Nina

Vilken modell har du på ditt Liebskind-skärp? Och vilken färg?

Svar: vet inte vilken modell men svart :)
Filippa Lindau

2012-09-15 @ 10:15:00
Postat av: Elli

Vet att jag är helt efter nu men va? Ska dom sluta? Eller fattade jag fel? :o

Svar: ja eller dom ska inte spela tillsammans längre som SHM...
Filippa Lindau

2012-09-15 @ 12:19:24
Postat av: amanda

läste att du gjort en fransförlängng och jag undrar, hur länge håller det och ungefär hur mycket kostade det att göra det? :)

Svar: det håller 3-4 veckor. Jag gjorde det på familjen sandwall där det kostar 1500kr och sedan från 450kr att fylla på :)
Filippa Lindau

2012-09-15 @ 14:13:09
URL: http://aasandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback