ek12c

Idag var det skolfotografering. Hela klassen ser ni på bilden här bredvid, bästa EK12C. Gud vilken skillnad det är om man jämför detta kort med min förra klass på kunskapsskolan. Vi var 18 elever, nu är vi 33 tror jag. Men jag gillar det, tycker det är så mycket roligare med en stor klass. Två stycken ska dock byta klass.. sorligt, vår bästa Selma sviker oss ♥ Fick en fråga vart jag köpt byxorna som jag har på mig på dessa kort, ni såg förmodligen det i inlägget nedan. De är från hollister. 
Glöm inte att rösta på mig här underbara läsare (ni kanske får söka på Filippa) Ligger på plats 39 nu. Och man kan rösta flera gånger.

Postat av: Anonym

Har du slutat på cheerleading?

Svar: nej! :)
Filippa Lindau

2012-09-12 @ 07:05:50
Postat av: Lovisa

Jag älskar din blogg och har röstat(mer än en gång iaf :P<3)

Men en fråga: Jag älskar hela dig! Har du nått bra affärstips i Köpenhamn? där det finns mycket blusar o.sv.. för jag och min mamma ska åka dit snart så kan vara bra med några tips av en som har jukt mycket fina kläder :). Förlåt om detta var en dum fråga!<3 Kram Lovisa :'D

Svar: Hej, tack vad snäll du är! tyvärr har jag bara varit där en gång när jag var yngre. Men vet att A&F finns och zara är ju alltid värt ett besök :) Kram
Filippa Lindau

2012-09-12 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback