glitterskor

Sen dess att min vän Clara kom hem med dessa glitter skor i silver så har jag vart sugen att köpa ett par. Slog till på dessa i svart nu när jag var i London, runt 400kr kostade dem. Galet nöjd, hoppas på några dagar med bättre väder så att jag hinner använda dem nu iår. 

Postat av: josephine S

Hej Filippa. Babrbour jackorna är ju galet snygga men dom kostar ju också en del. Tänkte kolla hur mycket en sån jacka kostar i London eller skiljer det något i pris?
Och en till fråga såg du hur mycket ett par Dr.Martens kostade? :)
kram

Svar: jackorna kostar från 1000-3500kr beroende på modellen :) kollade inte på dr.martens så vet inte. Kram
Filippa Lindau

2012-09-04 @ 17:01:22
URL: http://blondiiiiies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback