missoni lindex

Var nere i stan för att kolla in Missoni kollektionen som släppts på Lindex idag. Det var såååå utplockat. Hittade en tröja men den fanns endast kvar i största storlekarna. Hittade en söt mössa men måste nog prova och se om det är värt att slösa pengar på, har en sån gosig mössa redan. Det fanns galet mycket söta kläder till småbarn. 

Postat av: Linnea:)

Hej Filippa! först vill jag bara säga att jag älskar din blogg och du är superfin!
Har en liten fråga med, vart har du köpt din fina replay jacka?:)

Svar: av en annan tjej:)
Filippa Lindau

2012-09-25 @ 17:51:01
Postat av: annayellowbanana

sjukt utplockat när jag var dit också!

2012-09-25 @ 22:27:24
URL: http://annayellowbanana.se
Postat av: Emma Nilsson

Jättefin header du har!

2012-09-26 @ 07:23:03
URL: http://emmaamaria.blogg.se
Postat av: Cheerleading

Hej! Jag går på cheerleading! Har några frågor om det.
Vad brukar ni ha för uppvärmning?
Vad tycker du är det roligaste inom cheerleading?
Om du hör en låt hemma somni har en dans til i ert lag, brukar du börja dansa då?
Tycker dina syskon du är jobbig när (om) du börjar dansa och ropa ut ramsor helt rakt ut? ( själv brukar jag öva libb på soffkanten HEEEELA tiden och andra stunt :) )
Jo och en sista fråga, Asså min kompis storasyster och henes kompisar och sånt tycker det är jätte töntigt och larvigt med cheerleading. Tex när jag och två kompisar gjorde en ramsa för att heja på våran andra kompisar till ett lopp börja hon säga att vi inte skulle larva oss. Hur kan jag göra så hon förstår att det är farligt roligt och coolt!? Och hur iggar jag det utan att det blir pinsamt?
Älskar din blogg:)

Svar: Vi brukar springa och göra övningar tillsammans. Att bygga och träffa vännerna.
Haha ja jag brukar alltid sitta och göra cheerrörelserna
Haha ja det tycker dom är lite jobbigt
Visa filmer osv för henne på stora lag haha, sen kanske man inte behöver skrika ut massa inför andra för det kan vara lite pinsamt!
Tack :D kram
Filippa Lindau

2012-09-26 @ 16:05:10
Postat av: mysan

Kom ihåg att Du är värdefull <3

2012-09-26 @ 17:13:58
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: elin

åh så himla mycket fint fanns det i den där kollektionen iallafall :)

2012-09-26 @ 20:00:16
URL: http://elinbeach.blogg.se
Postat av: Anonym

Sjukt va bra och inspirerande blogg, exakt alla inlägg e inspirerade!!

Svar: tack! :D
Filippa Lindau

2012-09-27 @ 10:48:07
Postat av: Anonym

Hej!
Jag har en fråga till dig..
Vart fixar du dina bilder? På din header bild har du din bloggtitel '' FILIPPALL ''. Då menar jag om du har något program eller hemsida som du lägger in texter på bilder? :)

Svar: photoshop! :)
Filippa Lindau

2012-09-27 @ 11:49:04
Postat av: ELIN CECILIA

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-09-27 @ 17:24:28
URL: http://eelin.se
Postat av: Evelina Svantesson

Var verkligen jätteutplockat. Men jag var inte så imponerad ändå tyvärr :)

2012-09-27 @ 19:42:01
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se/
Postat av: cheerleading

tack för svaren! men vi skrek inte rakt ut tvärt om vi var väldigt tysta. det var bara för att dom var precis brevid.Mina två andra kompisar ville att vi skulle göra rörelser till och sånt men jag tyckte dom var jätte pinsama för dom är värkligen inga cheerleaders så såhär blev ramsan: ena benet efter andra, nu får ni ju inte stanna, namnet,namnet,namnet heja heja heja!!
så den blev inte så cheerleading :) Lycka till i framtiden
// kram

2012-09-27 @ 21:08:21
Postat av: Anonym

Vad använder du för photoshop ?:)

Svar: ingen aning :)
Filippa Lindau

2012-09-30 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback