smartbuyglasses.se

Tänkte tipsa er läsare om en väldigt bra glasögonsida. SmartBuyGlasses, en sida där du köper glasögon på nätet. Just nu är det även rea på deras Ray Ban Aviators. Så klicka er in där och beställ ett par. Även om sommaren är över så är det lika bra att investera sig i ett par rejält snygga solbrillor, 850kr (ord. pris 1325:-) bästa solglasögonen som jag någonsin ägt. Perfekt båge, form och färg. Och de passar ju till alla outfits, supersnyggt både till bikinin som till vinterjackan. Jag tycker att dessa orginella med guldbågar och svart glas är snyggast men det finns ju så många andra färger och modeller som också är fina. Men jag skulle nog satsa på dessa som ni ser på bild. 

Postat av: Karolina

Haha nej vad läskigt! Var inne och kollade på den sidan precis innan jag klickade upp din blogg :o

2012-09-24 @ 19:04:45
URL: http://bykarolinaa.blogg.se
Postat av: Emma

Hej! Tror du att ray bans är ännu billigare i USA än dessa, ska dit snart men vill verkligen ha ett par! Kram❤

2012-09-25 @ 23:14:36
Postat av: Jennifer

Vilken storlek har du på dina?:)

2012-09-27 @ 13:10:15
Postat av: Viktigt

Vilken storlek har du?

Svar: 52 eller 58mm :)
Filippa Lindau

2012-11-08 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback