fransförlägning


Igår var jag inne hos Amanda på familjen sandwall för att få prova på stråförläning. Ni minns kanske att jag för 2 månader sen började med fransförlägning, dock på studioMei och inte strå. Utan då limmades det fast små "klasar" med flera fransar. Denna förläning ser så mycket naturligare ut då man sätter en frans på sin egna (singel förlängning) Det lossnade lite av mina egna när vi tog bort de gamla igår så är inte så fylligt på hela ögat men nästa gång när fransarna växt ut så ser det kanske lite bättre ut. Men jag är så galet nöjd. Så jag tycker att om ni funderat på längre fransar. Prova detta, det är värt pengarna. Kollade en bild på hur jag såg ut innan utan fransarna och gud vilken skillnad det är. Så spring och boka tid på familjen sandwall för fransförlägning! 
Priset ligger på 1500kr och återbesök från 450kr. 

Postat av: d

Hur mycket kostade det???:) skitsnyyggt

Svar: 1500kr och sen 800kr att fylla på 1 gång i månaden :)
Filippa Lindau

2012-09-09 @ 17:43:44
Postat av: Julia

Vad kostade det? :D

2012-09-09 @ 17:47:22
Postat av: agnes

As snyggt verkligen! Men du är väldigt snygg utan mascara/fransförlängnning också :)

2012-09-09 @ 18:09:28
Postat av: sara

haha ser ju bara så sjukt fejkat ut... och vemfan vill lägga så mycket pengarna på det....?

2012-09-09 @ 18:32:59
Postat av: Karolina

du skulle inte kunna lägga ut en före & efter bild i samma inlägg? :D

Svar: haha har bara 1 förebild och ser så hemskt ful ut... om du vill se kan jag mejla den privat haha, om du var ute efter att se skillnaden :)
Filippa Lindau

2012-09-09 @ 18:48:54
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: agnes

Skrev om dig på min blogg för ett par dagar sen haha! :)

2012-09-09 @ 21:10:58
URL: http://agnesfallman.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Skulle inte du kunna lägga ut någon form av video/bilder som visar hur man gör för att lägga in en header (för första gången) på blogg.se !?

2012-09-10 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback