svar del 1

Vad tycker du om Svea vinter jackor som många har? Fina/fula osv :) Dom är fina men lite uttjatade tycker jag. Speciellt de blåa/svarta smith jackorna.
Vad kommer du själv ha för vinter jacka? :) Jag ska ha min svarta Replay dunjacka med päls.
Hur får du då fint hår? Tack vad snäll du är, jag har inga speciella tips mer än att använda mycket balsam i topparna och olja när du borstar/fönar/plattar.
Hur får du så långa ögonfransar?
Jag har gjort en fransförlängning. 
Hur länge har du gått i cheerleading?
Fem eller sex år.
Bor du själv eller hemma?
Jag bor hemma. 
Vad gillar du att göra?
 Umgås med mina vänner, det är det jag gör. Mår bra just då :) 
Vad borde man ha i garderoben nu inför hösten? Älskar din blogg!! En stickad tröja, något med paljetter och en kappa. Sen är ju alltid svarta jeans ett måste.
har du ngn gång gjort någon "skönhetsoperation" eller så? och varför ? :) Jag har opererat mina öron och det är faktiskt en skönhetsoperation, tro det eller ej haha. Jag gjorde det för att mina öron stod utåt och jag störde mig verkligen på det, mitt största komplex.
Hej! Vet du några bra ställen att praoa på? Tacksam för svar:) bra bloggning, peace out;) Det beror på vart du bor, om du bor här i Borås skulle jag rekomendera att praoa med något du är intresserad av. Gillar du foto, ring runt efter en fotostudio, vill du praoa på cafe gå till ett cafe. Butiker är oftast svårt att få praoplats på.
Vad har du tänkt göra efter gymnasiet? Ska du fortsätta plugga eller resa, vart vill du bo o.s.v Jag har ingen aning vad jag vill göra, just nu tänker jag bara på att ha en grym skolgång och ta vara på varje dag. Vill dock resa när jag tagit studenten med mina vänner. Vill bo kvar i Borås, haha tråkigt nog men gillar denna staden. 
Vad använder du för smink? Mineralpuder från Mary Kay, rouge från face och ögonbrynspenna.
Min lillasyster funderar på att börja kunskapsskolan, men är det så jobbigt som "alla" säger? Är det
också svårt att komma in i sjuan, då alla redan har börjat med språk och själva "systemet"? Jag själv skulle inte valt skolan idag. Jag tycker arbetssättet är jobbigt och svårt att förstå, tror inte det spelar så stor roll om man börjar i sexan eller sjuan. Men har man bra självdisiplin så är skolan bra, jag däremot hade svårt för att ta eget ansvar då man inte är så mogen i den åldern.
Hej Filippa superduper bra och fin blogg men här har jag några frågor 
Vart bodde du när du var i london?
På ett litet engelskt hotell som heter Arriva, det låg när station och tog endast 20min att gå till stan. Inget lyxhotell men vi tog det billigaste vi hittade.
Hur länge tror du att du ska hålla på cheerleading?
Ingen aning, velat fram och tillbaka på att sluta då jag är livrädd för gymnastiken och har ingen motivation för att lära mig mer. Men stunten kommer jag oavsett att tävla med iår. Lag vet jag inte än.
Dina fem favoritmärken?
Hunkydory, a&f, rabens saloner, sen gillar jag kläderna från zara.
Godaste maträtt?
Inget speciellt men jag älskar allt som har med fisk att göra. Pommes och beaneasie sås är också en favorit.
Mumsigaste godis?
Fillidutter, sånna där kulor som är sura sen ett surt pulver innuti. Gillar allt godis utom sega råttor typ och gelehallon. 
Bästa restaurangen i Borås?
Babbel! 
Hur ofta fikar du på stan ?
För ofta... slösar så mycket pengar på fika, minst 1 gång i veckan på viskan.
Önske outfit? 
Har ingen önskeoutfit direkt. 
har du fått din mens än? Ja.
Är du kär?
Nejnej.
Brukar du festa och dricka mycket? 
Nu på hösten blir det mycket festande, ny skola och nya vänner.
Vilket är ditt favorit klädesplagg? DIN BLOGG ÄR BÄST!! Jag gillar hunkydory, tack det värmer!:)
Skulle du inte kunna göra en london shopping guide? :) Jag har redan gjort det här!
Gjorde du några mer val än ekonomi till gymnasiet? Vad vill du göra efter studenten? Drömjobb? Vad använder du för schampo? :) Ja man måste ha minst 3 val jag hade beteende vetenskap och europa världen. Ingen aning, vill resa och försöka hitta ett bra jobb. Mitt drömjobb har jag ingen aning om men känner att jag vill jobba med bloggen och göra något seriöst av detta jag påbörjat. Head&shoulders för fett hår. 
Vad heter typsnittet du har på texten i dina inlägg? Ingen aning..
Vart hittade du texten som du ville sätta upp på vägen, väldigt bra i alla fall!
Min kompis la upp den på insagram, så googlade texten! :)
Vad kostade ditt skärp och vart köpte du det?
499kr beställde från lars-johanna.se 
Vilka kläder gillar du mest i din garderob om du bara får välja 5 st? Kram
Mina svarta jeans, mitt skärp, mina två nya a&f tröjor och en stickad beige tröja. Kram
 

Postat av: MEE

Du går ju på cheerleading, och håller väll i en grupp också?
och har nyss börjat gymnasiet. Och är väll ganska mycket med vännerna? OCH bloggar!!!! Hur hinner du med allt?

Svar: ja det stämmer, jag gör knappt det! jag försöker hinna med allt, tar en dag i taget :)
Filippa Lindau

2012-09-14 @ 19:46:36
Postat av: Emelie

Kan inte du berätta lite om din öronopperation? Vad det kostar om det gjorde ont osv,är sugen på göra det!

2012-09-14 @ 20:10:38
Postat av: Gabriella

Hej!
Sökte på något på google och så kom jag in på din blogg. Den inspirerar verkligen och du har verkligen ett perfekt utseende. Tänker absolut börja läsa din blogg, din klädstil är väldigt snygg.
Du får mer än gärna kolla in på min blogg! Kram kram

2012-09-14 @ 22:01:16
URL: http://enocsson.blogg.se
Postat av: E L L E N

kan du ta reda på vad du har för typsnitt i dina inlägg snälla, tycker det är jättefint!

Svar: jag har verdana och arial :)
Filippa Lindau

2012-09-15 @ 08:57:12
URL: http://elllenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback