egooo

Langar en fet egobild genom spegeln. Hade lite ont om bilder. Är hemma och ska fixa allt inför resan. Det är mycket mer saker att göra än vad man tror. Masa småsaker som att packa klart, se till att jag har koll på pengar och laddare. LADDA kameran, bädda rent i sängen, fixa alla sista blogginlägg - allt som kommer upp när jag är borta är tidsinställt om inget annat skrivs. Ska även plugga lite och sen lär väl klockan vara läggdags.

Postat av: Anonym

hej! jag är ute efter en väska! helst en som ligger runt 2000-2500, alltså inte högre, gillar ju mbmj väskorna fast alla ligger ju på typ 3500+...vill helst ha en svart eller brun som passar till allt och jag inte tröttnar på, har du tips? superfin blogg! kram

Svar: jag suger verkligen på att hitta väskor... hittar aldrig någon som är perfekt! kram
Filippa Lindau

2013-04-20 @ 19:08:08
Postat av: Sandra

Hur länge ska du vara i USA?

Svar: 12 dagar, är hemma 3 maj :)
Filippa Lindau

2013-04-20 @ 19:20:59
Postat av: Lisa

Om man ska köpa sina första prime, vilka ska man köpa? Vilka tycker du är snyggast? Bruna/svarta låga/höga dragkedja/inte dragkedja? Är så velig haha!

Svar: jag tycker svarta låga eller mellanhöga utan dragkedja! :)
Filippa Lindau

2013-04-20 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback