fredag på film i göteborg

Spenderade hela fredagen i göteborg med fem av mina fina tjejkompisar, Elin, Alice, Johanna, Estelle, Leonie och Amanda kom en liten stund också efter hennes jobb. Vi åkte ner rätt tidigt och kom hem runt åtta-tiden. Försöker spara pengar till USA men tog med mina enda pengar jag har att leva på fram tills att jag åker och självklart rök hela bunten. Tänkte visa er bilder imorgon på vad jag köpte, dock två behövliga och bra köp enligt mig själv haha. Så en liten video från vår dag. 

Postat av: alexandra

Hej!
jag såg dig idag på stan inne på tessie, du va verkligen hur söt som helst!!! kram :)

Svar: tack va söt! kram :)
Filippa Lindau

2013-04-06 @ 00:57:36
Postat av: Agnes Bergling

Haha oj såg nu att jag hade postat dina regler!

Men undrar bara hur du får in musik på videosarna?:)

Svar: lägger in via mobilens itunes, när man trycker "next" så är de en musiknot och då får man ta en låt från itunes listan, sånt man laddat ner /köpt :)
Filippa Lindau

2013-04-06 @ 08:24:58
URL: http://agnesbergling.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej vart har du köpt dina Nike skor? Du ät jätte fin!:)

Svar: intersport förra sommaren :) tusen tack <3
Filippa Lindau

2013-04-06 @ 11:11:46
Postat av: Yasmin

Älskar dom här videoinläggen!! Hoppas du fortsätter med det :) Kram<3

2013-04-06 @ 11:51:55
Postat av: Lina Kantola

Vilken härlig video filippa!:)

2013-04-07 @ 12:27:38
URL: http://linamelinda.blogg.se
Postat av: Anonym

vart har du köpt din jacka ? :)

Svar: zara :)
Filippa Lindau

2013-04-07 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback