just nu

Sitter i soffan och sörlpar i mig en smoothie och äter en macka. Träningen börjar om 40 min. Kom hem för nån timme sen, spenderade gårdagen hos Johanna med tjejerna och spelade just dance sen sov jag inte hemma så fick ta en tidig buss för att hinna hämta träningskläder. Vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll, beror på hur bra vi presterar på träningen, antingen slutar vi sent eller lite tidigare än vanligt. Vi hörs ikväll, pusshej! 

Postat av: bp

vad har du i dem

Svar: hallon, banan, apelsin :)
Filippa Lindau

2013-04-07 @ 13:09:30
Postat av: lina

jag undrar om du har tandställning? det såg ut som det på någon video du hade gjort. och hur gammal du är?
din blogg är väldigt bra!:)

Svar: hej, ja jag har tandställning :) jag blir 17 i sommar, tusen tack! <3
Filippa Lindau

2013-04-07 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback