köp-lista

USA shopping
Tänkte visa er min köp-lista eller rabbla upp vad jag tänkt köpa eller åtminstonde vill hitta i USA. Sen är frågan om jag har råd med allt eller om jag ändrar mig och köper andra saker istället. Men de jag har planerat att köpa och har pengar till är:
♥ En juicy couture dress 
♥ Mörkbruna låga UGGs
♥ Svarta låga converse
♥ Nike air max i leopard
♥ VS trosor + yogapants
♥ VS PINK tröjor
♥ VS bikini 
♥ Hollister jeanskjol + shorts
♥ Jeans från A&F eller Hollister
♥ Ray Ban 
♥ Mjukiskläder från A&F
♥ Träningskläder från Nike

Postat av: Anonym

Hej! Har googlat lite men inte hittat nåt svar så tänkte fråga dig eftersom jag tror du vet hehe. Hur gör man för att lägga in musik i sina videos (på videofyme) ? Måste man ha dom i telefonen eller kan man lägga in från spotify?
Om du har möjlighet så svara gärna i ett inlägg då jag är dålig på att kolla tillbaka om jag fått svar på kommentaren haha.. :)

Svar: ja jag lägger in musik från de jag har på itunes :)
Filippa Lindau

2013-04-16 @ 20:16:29
Postat av: Sara

kan inte du lägga upp din packlista inför USA? hehe är behov av en, och det är roligt att kolla andras då man kanske missat något man inte tänkt på själv

Svar: absolut :)
Filippa Lindau

2013-04-16 @ 22:04:27
Postat av: sanna hyvärinen

vad använder du för kamera?:)

Svar: nikon d5000
Filippa Lindau

2013-06-20 @ 11:59:07
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback