läxor

bilder från unicef.se
Sitter med mina läxor och har precis gjort klart mitt tal och presentation till svenska nationella muntligt. Vi ska prata om valfritt tema/ämne inom framtiden. Tänkte först prata om min blogg och hur jag vill växa och vad jag vill göra med den i framtiden men tanken slog mig att de är kanske inte så intressant att höra på hur jag vill leva i framtiden. Så igår såg jag reklamen "världen är uppochner" från rädda barnen och bestämde mig för att skriva om den. Reklamen som grund och sedan utveckla hur fattigt vissa lever och hur vi kan förändra och förhindra fattigdomen runt om i världen. Är väldigt nöjd med vad jag valde att prata om och gillar min presentation också, älskar arbeten där man får forma egna redovisningar i keynote (powerpoint). Så första läxan gjort, dags att börja plugga in över 100 kinesiska tecken och över 200 ord på kinesiska, prov på fredag...

Postat av: Kajsa

Håller också på med det just nu. Jobbar om cancer.
Fin blogg! :)

2013-04-08 @ 15:55:20
URL: http://kajsaanna.blogg.se/
Postat av: Celina & Sofia Nonestope

Kul att du tänker på sånt ;)

2013-04-08 @ 16:14:38
URL: http://tricksters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback