lööördag

Lördag och jag ska snart gå upp ur sängen och äta en god frukost. Hoppas på att de inte är så jättekyligt ute så jag kan lägga mig på balkongen med en filt i solen och få lite färg, legat ute tre dagar och fått färg faktiskt. Har inga planer för dagen vilket är jäkligt gött, en helt "fri" dag att slappa på. Låter som jag är väldigt busy haha men gillar att ha planer och planera mina dagar. Lovet är över imorgon så borde egentligen ta och plugga lite men det vet jag att jag inte kommer göra så ingen ide att säga att jag skall göra de när jag ändå kommer ligga i sängen eller ute och slösa bort tid på andra saker. Vi hörs senare, pussss

Postat av: yeddan

så fin, älskar verkligen dit hår!

2013-04-06 @ 14:46:21
URL: http://yyeddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback