lunch

Förlåt igen!! Mina vänner klagar och jag klagar på mig själv också, varit usel på att blogga denna veckan. Skulle slängt upp detta inlägget innan jag åkte till Amanda för att mysa med några utav tjejerna men han inte för skulle första söka ESTA, alltså ett visum för att få åka till USA. Slänga i mig lite lunch, duscha och sedan hinna handla en snabbis på ica innan jag åkte. Så ska försöka slänga upp något mer innan jag sätter på en film för att sedan sova. 

Postat av: Lollo

Wow vad gott det såg ut! Vad är det för något? :-)

Svar: kyckling, spenat och soltorkade tomater :)
Filippa Lindau

2013-04-14 @ 09:43:00
URL: http://louissse.blogg.se
Postat av: Natalie Sandqwist

Funderar på att köpa en macbook pro och undrar om den är den bra? Och är den tyst samt om den blir lätt varm när man använder den? :)

Svar: ja vi får ju våra gratis i skolan, den är tyst men den blir väldigt varm om man kanske ligger med den i sängen mot en filt i några timmar. Men den har ju en fläkt som gör att den inte blir för varm men den låter ingenting :) dock gör den kanske det efter några år men jag älskar mac, skulle aldrig kunna använda en PC igen :)
Filippa Lindau

2013-04-14 @ 10:49:46
URL: http://natalie.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback